Serwisy i sklepy internetowe

Zapraszamy, jeśli:

  • chcesz połączyć nowoczesność z wysoką użytecznością i dostępnością
  • zadbać o spójność wizerunkową swoich projektów
  • skoncentrować uwagę swoich klientów na produkcie lub usłudze
  • wzbogacić działanie sklepu internetowego
  • zintegrować się z potrzebnymi aplikacjami

Webowe platformy handlowe B2B

Tworzymy wielojęzyczne platformy handlowe B2B, zintegrowane z CRM, fakturowaniem, systemem obsługi gospodarki magazynowej, systemami kurierskimi, itp.

Poszukujesz platformy, która:

  • zapewni Tobie i pozostałym użytkownikom łatwy i bezpieczny dostęp do danych
  • pozwoli Ci zarządzać skalowalnymi i wydajnymi hurtowniami danych
  • umożliwi gromadzenie informacji o Twoich kontrahentach
  • pozwoli na integrację z systemami i urządzeniami zewnętrznymi?

Jeśli tak – napisz do nas! office@esnc.pl

Marketing internetowy i SEO

Działania z obszaru e-marketingu zwiększają widoczność firmy w Internecie. Pozwalają wprowadzić i promować produkt lub usługę oraz komunikować o nich w sposób atrakcyjny dla odbiorcy. Ponadto marketing internetowy buduje więź pomiędzy odbiorcą a marką oraz umożliwia prowadzenie z nim stałego dialogu. Pozycjonowanie SEO natomiast to działania, prowadzone na stronie i poza nią, mające na celu zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarce Google oraz osiągnięcie jak najlepszej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania na wybrane zapytania użytkowników. Strategia pozycjonowania SEO, dostosowana do założonych celów biznesowych zwiększa ruch w witrynie oraz zwiększa konwersję.

Wspieramy naszych klientów w zakresie planowania i realizowania działań z obszaru marketingu internetowego oraz pozycjonowania SEO. Jednocześnie łączymy te działania z monitoringiem i analityką. Dzięki temu mamy pewność, że na każdym etapie realizowania strategii podejmowane aktywności są najbardziej optymalne i najefektywniejsze.

Dlaczego warto?

Prowadzenie działań e-marketingowych, wspieranych pozycjonowaniem SEO pozwala:

  • docierać do klientów bez względu na bariery czasowe i geograficzne
  • dostosowywać działania i dobierać narzędzia najodpowiedniejsze dla danej grupy docelowej
  • personalizować komunikaty
  • prowadzić stały dialog z odbiorcami
  • edukować odbiorców, budując jednocześnie profesjonalny i ekspercki wizerunek marki
  • optymalizować koszty prowadzonych kampanii
  • stale monitorować i mierzyć efekty tych działań
Chcesz zwiększyć ruch na Twojej stronie i polepszyć konwersję? Napisz do nas na office@esnc.pl