Kilka słów o firmie

Profesjonalizm nigdy nie jest dziełem przypadku. Pasja rodzi profesjonalizm. Profesjonalizm daje jakość.

A jakość to jest luksus w życiu”

J. Walkiewicz

Wiele lat temu pewien student informatyki, poszukujący pierwszego źródła zarobkowania stwierdził, że będzie tworzył strony internetowe. I tak powstała firma, od której wszystko się zaczęło – E-SSENCE INTERACTIV. Ta skromna działalność była jednak czymś więcej, niż tylko pierwszą pracą. Była też swego rodzaju poligonem doświadczalnym, gdzie ów student testował swoje coraz śmielsze pomysły i zdobywał nowe doświadczenia.

Wtedy właśnie zaczęła w nim kiełkować idea szerszego wspierania przedsiębiorców. Marcin stworzył wówczas swój pierwszy system, wspierający zarządzanie – system do obsługi parkingu.

Niedługo później naszego bohatera (już nie studenta) zaproszono do współpracy przy projektach, realizowanych głównie dla dużych korporacji. I choć wciąż nie były to wymarzone ERP’y, to jednak niezłomność i determinacja doprowadziły go  w końcu do spełnienia marzeń.

Pamiętając jednak, jakie trudności sprawiało dyktowanie (zwłaszcza przez telefon) nazwy E-SSENCE INTERACTIV, Marcin postanowił stworzyć nowy organizm. I tak, już nie sam, ale z zespołem, powołał do życia ESNC – esencję E-SSSENCE INTERACITV oraz tego, co tam zostało zapoczątkowane i ewoluowało wiele lat, by teraz móc rozwijać się w pełni i by ESNC mogło dostarczyć każdemu przedsiębiorcy system szyty na miarę jego potrzeb.  

Centrum zarządzania

Marcin Młynarczyk

Optymalizuje co się tylko da. Uwielbia analizować nawet czysto hipotetyczne problemy. Najlepiej odnajduje się w sytuacjach nowych i nieznanych, bo tylko takie rozwijają. Podejrzewany o pracoholizm konsekwentnie zaprzecza. Kieruje spółką, jej projektami, a obecnie pełni również funkcję Dyrektora Logistyki w Merlin Business Services Sp. z o.o. Jak ma wolną chwilę, to wędruje z plecakiem po Europie. Fotogeniczność: 404 not found.

Anna Młynarczyk

Firmowy multiogarniacz. Odpowiada za rozwój spółki i jej produktów oraz za PR i marketing. Z wykształcenia psycholog- seksuolog, więc nic jej nie zdziwi ani nie przestraszy… Jest certyfikowanym przez Google specjalistą Google Analytics i Google AdWords. A że dokształca się wręcz nałogowo, to obecnie pracuje nad MBA. Twierdzi, że z każdej trumny można zrobić dwie łódki… w ostateczności katamaran.