Szkolenia z systemu ERP

,

Jednym z najważniejszych elementów wdrożenia systemu ERP w firmie są szkolenia pracowników w zakresie użytkowania oprogramowania. Takie szkolenie należy dobrze przemyśleć i przygotować je w taki sposób, aby odpowiadało na potrzeby zarówno zarządu firmy, jak i jej pracowników. Należy również zwrócić uwagę na to, aby szkolenie było dostosowane do możliwości jego uczestników.

Czytaj więcej

Kiedy jest odpowiedni czas na wdrożenie systemu ERP?

,

Zawsze znajdzie się jakiś czynnik, który w oczach przedsiębiorcy jest argumentem przemawiającym za odroczeniem wdrożenia rozwiązania ERP w firmie. Najczęściej jest to po prostu duża ilość pracy, niesprzyjający okres (wakacje, święta, niepewna sytuacja na rynku), już zaplanowany budżet, itd. Powodów braku gotowości organizacji do rozpoczęcia projektu ERP jest wiele. Wydawać by się więc mogło, że na wdrożenie systemu ERP nigdy nie ma dobrego momentu.

Czytaj więcej

Jak przygotować infrastrukturę IT na RODO?

,

RODO, czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych wchodzi w życie już 25 maja 2018 roku. Rozporządzenie to dotyczy wszystkich danych osobowych, jakie gromadzi i przechowuje firma we wszystkich miejscach, począwszy od poczty elektronicznej, poprzez serwery, na urządzeniach mobilnych i pendrive’ach kończąc. Do wymogów RODO należy więc przygotować nie tylko sam użytkowany system, ale całą infrastrukturę IT.

Czytaj więcej

System ERP w e-sklepie

,

Sklep internetowy działa w oparciu o dwa zasadnicze filary – moduł transakcyjny oraz interfejs klienta. To właśnie dzięki nim klient e-sklepu może przeglądać produkty oraz dokonywać transakcji zakupowych.

Czytaj więcej

Jak CRM podnosi sprzedaż?

Każda firma coś sprzedaje, a wielkość tejże sprzedaży decyduje o sukcesie lub porażce organizacji. Wdrożenie odpowiedniego rozwiązania informatycznego automatyzuje szereg czynności sprzedażowych, co sprzyja podnoszeniu wydajności i efektywności pracy zespołu handlowego. Jednym z takich narzędzi jest system CRM.

Czytaj więcej

CRM – więcej niż system

Pojęcie CRM (z ang. Customer Relationship Management) stosowane jest powszechnie w odniesieniu do systemu informatycznego, wspierającego zarządzanie relacjami z klientami. CRM jednak to coś więcej niż oprogramowanie. CRM powinno być rozbudowaną i przemyślaną strategią, obejmującą nie tylko dział sprzedaży, ale również marketingu, opieki serwisowej czy magazyn.

Czytaj więcej

Systemy ERP podstawą nowoczesnego biznesu

Według badań z 2016 roku, przeprowadzonych przez Technology Evaluation Centers wśród przedsiębiorców sektora MŚP branży usługowej wynika, iż celem nadrzędnym projektów implementacji rozwiązań ERP jest dla tych organizacji maksymalizacja wykorzystania dostępnych zasobów (48% respondentów) oraz wzrost efektywności planowania i zarządzania projektami (45%).

Czytaj więcej

Czym jest analiza przedwdrożeniowa?

,

Analiza przedwdrożeniowa to fundament całego projektu implementacji ERP. Bez prawidłowo przeprowadzonej analizy przedwdrożeniowej nie można efektywnie wdrożyć prawidłowo funkcjonującego systemu ERP w przedsiębiorstwie. Dlatego też jest ona tak istotnym i jednocześnie tak czasochłonnym elementem projektu.

Czytaj więcej

Integrowanie systemów firmowych

,

Potrzeby biznesowe niejednokrotnie implikują konieczność integracji oprogramowania. Mechanizmy takiej integracji najczęściej obejmują rozwiązanie klasy ERP, systemy specjalistyczne i niezależne aplikacje biznesowe. Sam zaś system ERP zwykle staje się fundamentem tejże integracji.

Czytaj więcej

Co nowego w Odoo 11?

Odoo od lat stara się dostarczać najlepszych aplikacji biznesowych. Oprogramowanie nieustannie rozwijane jest o kolejne moduły i funkcjonalności. Podobnie jak w roku ubiegłym, tegoroczne Odoo Experience również było miejscem premiery najnowszej wersji Odoo.

Czytaj więcej